1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 627844

Sv: Nyförvärv?
För de som hållit tummarna kan jag tyvärr meddela att Las Vegas alla hjul inte snurrade åt mitt håll den här gången. Så Jagr spelar kvar i Rangers ett tag till.

Annars då, har det hänt nåt? Verkar vara mycket av samma lika. Samarbete med Butch enligt Dagbladet, det gillar jag. Spöa Modo gillar jag ännu mer. Jäkligt trist dock att vi ska ligga mer än tio poäng efter Luleå, det är ett tillstånd vi måste se till att undvika i framtiden.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.