1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 628980

Sv: Intervju med Nubben
TIKbiff: Nej, i en tidigare diskusson i deras gb kom vi (eller jag då) fram till att det är de som klöbbar sälar och det är därför de är så oomtyckta.

Men helt seriöst så blir det nog skapligt tufft imorgon. Enligt Nubben skulle visst Lindström spela från start. Inte det lättaste laget att möta, ska bli kul att se hur han tacklar den uppgiften.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.