1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 629107

Sv: Intervju med Nubben
dr dängroth: Jag undrar om inte Nubben är i Finland för få till en bytesaffär kanske!!

Det är bra att Nubben lägger några kort på bordet i den här intervjun så att alla här på HS kan få en liten inblick hur det egentligen fungerar. Samtidigt så förstår jag att man skriker efter målskyttar, backar och målvakt för man vill ju så gärna att det ska gå bra för Timrå IK.

Sjöstedt: Ta en sväng med Lill-kenta & Micke + nån av spelarna oxå t.ex vid uppehållet. Det skulle vara roligt att höra hur de resonerar/känner

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.