IFSH gör allt för att haussa SCA-derbyt. 1500-2000 förköpsbiljetter "sålda", antagligen en stor majoritet till SCA och deras anställda. Hoppas att vi blåser bort bobbarna både på isen och som vanligt på läktaren. Ifjol var TIK-klacken lite små-slö. Bättring i år! Många TIK-are stannade hemma, gärdefansen tar väl denna match på större allvar än timråiterna. Vill man inte betala kan man väl komma i andra perioden. Ett Tifo vore på sin plats!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas att vi blåser bort bobbarna både på isen och som vanligt på läktaren. Ifjol var TIK-klacken lite små-slö. Bättring i år! Många TIK-are stannade hemma, gärdefansen tar väl denna match på större allvar än timråiterna. Vill man inte betala kan man väl komma i andra perioden.
Ett Tifo vore på sin plats!
Sundsvalls hockey - hockey-bockey!