1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 629729

Sv: Timrå IK - LHC 2005-12-01
RocknRolf2: Vilka spelar skulle du ha värvat? Tror du Nubben bara kan peka på en toppspelare och han kommer som ett skott. Vi har haft massor av chansningar genom åren som gått hem. I år har det inte blivit så. Det är j-ligt naivt och tro att vi är ett av Svergies största klubbar och har en gigantisk ekonomi att värva för. I år får vi kämpa som djur för att överleva, men när det vänder då jäklar kan vi gå långt, för lag som har haft det kämpigt och knapp gått till slutspel. Dom har spelat hela säsongen med kniven på strupen precis som i ett slutspel och därför kan de spela utan press på sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer