gud: Har ingen aning: När jag råkade parkera lite fel häromdagen i Vasaloppskaoset och skickade böterna till de som sköter min bokföring blev det ett herrans liv. Så inte vet jag var man drar gränsen? Mina parkerinsgböter är betalda med mina alldeles egna pengar. Du som vet kan ju förklara vem som betalar denna gentlemans böter. Inte kan du väl mena att aftonbladet står för kalaset??
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så inte vet jag var man drar gränsen? Mina parkerinsgböter är betalda med mina alldeles egna pengar. Du som vet kan ju förklara vem som betalar denna gentlemans böter. Inte kan du väl mena att aftonbladet står för kalaset??