Skämt å sido, så tycker jag det är fel att IFSH tack vare Timrå ska göra vinster i 100 000-kronorsklassen. I alla fall så länge det finns en teoretisk möjlighet att IFSH någon gång blir bättre eller likvärdiga med Timrå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag gillar inte u-hjälp heller.
Skämt å sido, så tycker jag det är fel att IFSH tack vare Timrå ska göra vinster i 100 000-kronorsklassen.
I alla fall så länge det finns en teoretisk möjlighet att IFSH någon gång blir bättre eller likvärdiga med Timrå.