1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 633700

Sv: A star is born
Redheart: Håller med dig att Virus är från Norrland - han gillar inte Timrå (efter att ha spelat i Brynäs och tränat "Gris- f´låt, Björklöven) och han tar varenda chans att titta med ett anti-Timrå-öga när Timrå spelar.
Kan vi inte få någon som åtminstone är sakligt refererande och inte låter sina personliga anti-känslor färga insatsen i framtiden??

Sen har jag förgäves letat efter "Bort med Oksa"-inläggen, som varit följetong, fram till igår vid 22-tiden?! Var är ni? När går hans flyg hem?
Eller kan det vara så enkelt att han nu gått från totalt oduglig till sådär, i era ögon??

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.