1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 633757

Sv: A star is born

erathoo:

Såg sändningen igår och som helt opartisk i frågan så förstår jag inte vad du menar. Efter första så sa han att Timrå spelade lysande, han berömde Oksa och han tyckte att Timrå borde gjort ett eller två mål till.

Efter andra så berömde han FBK, för att de kommit tillbaka, men han berömde Timrå för att de kämpade väl och han öste beröm över Oksa. Att han sedan sitter och berättar vad FBK måste rätta till kan ju bero på att han får just dessa frågor.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.