1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 633862

Sv: A star is born
htikare: Så din uppfattning är att Virus driver nån slags kampanj för att "hitta fel hos Timrå IK, och påtala dem i direktsändning"? Nej, det känns väldigt osannolikt att han så uppenbart skulle ogilla Timrå. Självklart har väl även folket som jobbar åt TV-bolagen (liksom domarna, som vi också hörde Andersson nämna igår) också sina favoritlag/hatlag vad gäller spelstil. Men att han skulle ta tillfället i akt att uttrycka detta varje gång han sitter på en Timråmatch känns inte heller det speciellt trovärdigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.