1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 633895

Sv: A star is born
Talangscouten: Tänker försvara Sloan ...Han värvades väll inte i första hand som målskytt om jag inte är helt ute och vinglar..Var väll en grovjobbare tyckte jag dom beskrev honom som...
Tycker han sliter och sliter...rensar framför mål och jagar puck..

Verkar heller inte "rädd" att "ge sej på" dom spelare som är betydligt större än honom(och nej...det ska naturligtvis inte en hockeyspelare vara)..

Sedan är det klart att det vore en bonus om han lyckades göra mål men det är det ju inte bara han som har svårt för det i Dagens TIK-lag..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.