1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 633902

Sv: A star is born
Ann: Men Ann, sloan är inte värvad för att vara i en fjärde line och han är nog ruskigt avlönad dessutom, tycker han inte finner sig rätt alls ute på banan...ser nästan ut som han har brister i positionsspelet, konstigt med tanke på hans meritlista!

Han sliter bra och tacklar bra men tycker timrå har sådana spelare i överflöd, alla vet vad vi behöver...EN MÅLSKYTT!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.