1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 634136

Sv: Supportermatchen
ernie eagle: Tja, är det nåt jag kan så är det att mangla. ;)

Men jag kan nog ta hand om mig själv. Får ju spö regelbundet av de stora pojkarna i klubben. Hm, det där lät inte så tufft som jag tänkte...;)