1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614721 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 634225

Sv: Nyförvärv?
quija:
Och du tycker inte att vi med all rätt kan kräva mer av en kille som gjort ett antal NHL matcher och säkert tjänar väldigt mycket mer pengar än Ström och Wennerberg?
Micke Wahlberg tycker jag är ointressant, om han inte hade "hjärta" att slita för sitt BIF så hur skall han kunna plocka fram det här`? nej han kommer att sitta i gävle med sina 120 000 i månaden istället.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.