1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 634813

Sv: MIK-TIK 8/12-05
Det känns nu i efterhand efter tre torskar mot Mora 3-0, 1-3 och 3-0 att vi i Timrå valt fel Keeper.

Det känns kul att Timrå Ratade Vehanen istället för Sopan OKSA.

Transferfönstret öppnar på måndag, jag hoppas verkligen att denna MIKA OKSA får sparken,

Han har gjort en bra match denna säsong det var den mot färjestad, men timrå har vågat sparka målvakter förut, varför inte denna gång.

Usch, Ser fram emot transferfönstret på måndag, hoppas på stora förändringar.

Dock hoppas jag Krykan får en värdig avslutning det är han värd efter sin tid här.

Kom igen nu, Krossa HV71 på lördag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.