1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 634823

Sv: MIK-TIK 8/12-05
lungan: Jag vet inte om man skall skratta eller gråta... Seriöst. Inför matchen skillde sig inte räddningsprocenten vidare mycket mellan de båda målvakterna. Att Oska sedan släpper in ett väldigt väldigt klantigt, och faktiskt lite komiskt mål, är olyckligt.

Känns lite som om argumenten kommer i retur angående Oksas vara eller inte vara i klubben.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.