1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 6366

Sv: TIK-Luleå
henrik:
Cupens egna hemsida är www.jamtlandhockeycup.com

Jag vet inte om nån mer online än taifs periodrapporterning men chatten lär va öpeen så dår kan det kanske finnas nån me lite mer koll

Och om Zätas defensivare spel så tycker jag att det är positivt, tyckte att det brast lite i det ifjol (inte minst i VM). Och han lär väl endå vara den som gjort mest poäng på försäsongen så offensivt så sköter han väl sig endå hyfsat. Förhoppningsvis är i TIK han på väg att utveckla samma spelstil som Foppa har, dvs allround bra både offensivt o defensivt plus att vara stark i närkamperna...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer