leftwing: Visst det kanske låter som om man nästan håller på å dö här för några träningsmatcher... riktigt så farligt är det inte men det är ju defenitivt inte bra att aldrig vinna även på försäsongen... Själklart så testas det väl lite hit o dit men det gör väl de andra lagen oxå så det ska inte göra nån skillnad anser jag...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Visst det kanske låter som om man nästan håller på å dö här för några träningsmatcher... riktigt så farligt är det inte men det är ju defenitivt inte bra att aldrig vinna även på försäsongen... Själklart så testas det väl lite hit o dit men det gör väl de andra lagen oxå så det ska inte göra nån skillnad anser jag...