Mycket här i livet beror på hur man väljer att se på saker och ting...
Jag säger vinst mot Bif, två oavgjorda och tre förluster samt två vinster i jippomatcher mot div TIKspelare och NHL proffs. TPS och FBK är väl ingen större förlust i träningssammanhang. De är ju etablerade storklubbar..det är hedersamt motstånd som TIK stått upp bra emot. Mot VF brast viljan vad jag förstått. Läxor behöver alla. Men sanningen är ju attt TIK fått ett mycket bra sparringmotstånd nu inför vår andra säsong i eliten efter comebacken. Ta't lungt -ta ett toy.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag säger vinst mot Bif, två oavgjorda och tre förluster samt två vinster i jippomatcher mot div TIKspelare och NHL proffs. TPS och FBK är väl ingen större förlust i träningssammanhang. De är ju etablerade storklubbar..det är hedersamt motstånd som TIK stått upp bra emot. Mot VF brast viljan vad jag förstått. Läxor behöver alla. Men sanningen är ju attt TIK fått ett mycket bra sparringmotstånd nu inför vår andra säsong i eliten efter comebacken.
Ta't lungt -ta ett toy.