Kongo: Har inte träffat på Wallander, men Ystad är annars en trevlig stad att slösa bort tid på. Handboll har jag inte riktigt förstått mig på, varför se på 1½ timmes matcher, när det finns hockey? Hur länge brukar matcher i innebandy hålla på, inklusive pauser?
Vattenpolo vore kanske något att satsa på, som det ser ut nu i låglänta delar av Skåne?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vattenpolo vore kanske något att satsa på, som det ser ut nu i låglänta delar av Skåne?