gud: Du kan kalla mig vad du vill, huvudsaken är att jag fattar vem du menar. För övrigt har jag aldrig varit i närheten av att äga en moppe. Håll dig till verkligheten så går det bättre.
Varför är det enligt dig tabu att säga emot El Maco(som för övrigt är av tattarsläkt)/Smokey?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du kan kalla mig vad du vill, huvudsaken är att jag fattar vem du menar.
För övrigt har jag aldrig varit i närheten av att äga en moppe. Håll dig till verkligheten så går det bättre.
Varför är det enligt dig tabu att säga emot El Maco(som för övrigt är av tattarsläkt)/Smokey?