Niket: Då måste du haft maximal otur. Bland de som jag känner så håller endast dom som spelat med IFSH på IFSH. Jag har gått skridskoskola där, men lyckades ta mig ur. Hur kommer det sig att du då håller på IFSH? Tillägger att du har all min respekt för val av lag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då måste du haft maximal otur. Bland de som jag känner så håller endast dom som spelat med IFSH på IFSH. Jag har gått skridskoskola där, men lyckades ta mig ur.
Hur kommer det sig att du då håller på IFSH?
Tillägger att du har all min respekt för val av lag.