1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 639285

Sv: Nyförvärv?
lungan: Yeah! Härligt med ett nyförvärv, hoppas att det visar sig vara ett bra sådant också! En forward innan midnatt i morgon skulle ju smaka gott.

Undra hur Oksa och Asplund resonerar kring inköpet av Svoboda. Jag tror inte nån av dom är vidare nöjd över att klubben gjorde det inköpet. Förhoppningsvis blir Svoboda i alla fall den stabila målvakt vi behöver.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.