1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 639321

Sv: Nyförvärv?
lungan: Det var mera som ett konstaterande bara.

Jag tror mera på Nubben än det som skrivs i tidningarna, men skulle det visa sig att tidningarna får rätt, så tänker jag inte klaga.

Jag tar det lugnt med att räkna in någon ny spelare. Jag tror att om vi har tur, så blir det ett dyrare nyförvärv. Har vi lite mindre tur, så kan det bli två spelare, men kanske inte av samma kvalite.

Har vi riktig otur, så kommer inga fler alls.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.