Kongo: Kan inte du bli sundsvallare...? Har jag fattat rätt så håller du på GAIS o IBK Sundsvall... 2 lag som rasat i seriesysytemet i några år... Vill inte att det ska hända TIK nämligen...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan inte du bli sundsvallare...? Har jag fattat rätt så håller du på GAIS o IBK Sundsvall... 2 lag som rasat i seriesysytemet i några år... Vill inte att det ska hända TIK nämligen...