1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 639409

Sv: Nyförvärv?
Vi får verkligen hoppas att Saarela eller nåt motsvarande namn signar imorrn. Saarela har haft en mindre lyckad säsong men ska respekteras, han har hållt hög standard i princip under hela karriären. Vann tydligen guldhjälmen i Finland ifjol också.
Frågan är om Saarela räcker till för att förändra läget? Ja kanske, med en Hallin tillbaka i form så kan det nog bli hyfsat igen. Men centerbristen efter Krykov är påtaglig. Därför hade det varit guld och gröna skogar med Benda (buhu)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.