Jimmyt: Sluta käfta! Både IBK och GAIS har en uppåtgående trend, Du kommer snart att få njuta av elitserieinnebandy i Sundsvall och allsvensk fotboll av GAIS på Gamla Ullevi.
Men det viktiga är TIK, och där vet jag inte hur det går.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sluta käfta! Både IBK och GAIS har en uppåtgående trend, Du kommer snart att få njuta av elitserieinnebandy i Sundsvall och allsvensk fotboll av GAIS på Gamla Ullevi.
Men det viktiga är TIK, och där vet jag inte hur det går.