Jimmy: Påhopp är det varenda dag i gb:n och varken mer eller mindre ikväll heller. Och vissa som får lite spott och spe är inte annat än värd detta heller...En del har svårt att fatta när det är dags att lägga ner tjötet!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Påhopp är det varenda dag i gb:n och varken mer eller mindre ikväll heller. Och vissa som får lite spott och spe är inte annat än värd detta heller...En del har svårt att fatta när det är dags att lägga ner tjötet!