1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 63968

Sv: Zetterström..
Hur många av inläggen på denna tråd handlar egentligen om Zetterström? Inte detta i alla fall...

Hemkommen från Västerås för en dryg timme sedan kan jag säga att Smokey hade fått sig ett gott skratt om han funnits på plats... Det första jag gjorde när jag kom in till stan var att besöka systemet i Stenby (inte Nordanby, Smokey!)... Köpte där en treliters förpackning Il Conte 14% (rö´tjut)!

Kollade in hela stan, bl a Rocklunda-området... Denna gång slapp jag i alla fall fyllhäcken! *no more fyllhäck*

Fan, Smokey... Du svarade aldrig på huruvida du kan rekommendera gurkstan som bostadsort eller ej! Om du nu läser detta, snälla svara senast imorgon kväll... Måste bestämma mig senast på måndag angående rävlyan (som såg okej ut)! I skrivande stund lutar det åt "ja, tack", d v s DJ Hemp blir västeråsare...

El Maco:

Jaji, jag anser att du snedtänt på mig ganska omotiverat på sistone... Kanske handlar det om uppdämda aggressioner alltsedan våren 1999?!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer