1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 63971

Sv: Zetterström..
Kongo: Beror på vad man menar med fjollsport iofs... Fotboll är världens största sport... Innebandy är roligare att spela än fotboll... Innebandy är dock tragiskt att titta på eftersom större delen än så länge i eliten är såna som inte blev bra som Hockey eller Fotbollsspelare... Dvs klassen är betydligt högre på dessa idrotter, innebandy är dock en yngre sport med nästa genaration kan den kanske komma upp i Handboll eller Bandystatus som åskådarsport... Hockey är för övrigt bäst alla kategorier i mina ögon...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer