Kongoti from the jungle: Säger bara supporterlaget! sen så är det kanske färdigt tjötat om referenser, såg inte till dig där, men det var väl för hårda tag eller? Handen på hjärtat, nationalsången Pyyyscch, Norrlands !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Säger bara supporterlaget! sen så är det kanske färdigt tjötat om referenser, såg inte till dig där, men det var väl för hårda tag eller? Handen på hjärtat, nationalsången Pyyyscch, Norrlands !