Visst känns det nervöst och det ska bli skönt att få börja om från noll. Bara att hoppas nu att det blir en bra start på kvalet. Fasiken, gundserien har nu liksom inte givet en så mycket av spänning. Klart det nu ska bli skoj men härligt pirrigt Kämpa TIK.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
gundserien har nu liksom inte givet en så mycket av spänning. Klart det nu ska bli skoj men härligt pirrigt
Kämpa TIK.