Sunkiga hallar kan vara okej, t ex den i Nyköping där man kan tjacka folkisar bakom ett skynke under läktaren... Kult!
Elitserien är egentligen ganska trist, det har jag länge tyckt... Slutspel, superallsvenskan och kvalserien = nerver och blodigt allvar! Nu sluter vi leden... Alla är vi TIK:are!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sunkiga hallar kan vara okej, t ex den i Nyköping där man kan tjacka folkisar bakom ett skynke under läktaren... Kult!
Elitserien är egentligen ganska trist, det har jag länge tyckt... Slutspel, superallsvenskan och kvalserien = nerver och blodigt allvar! Nu sluter vi leden... Alla är vi TIK:are!