DJ Hemp: Är lite olik mig nu eftersom jag odlar heltäckningsmattor a´la Leffe the rääger, kvalserie pollisar även kallad. Kan inte spara till hockeyfrilla för då hamnar jag under en hemsk kategori hockeyfrillor och det vägrar jag!
Ska bli riktigt kul att få klämma några nattvardar med, gud, Hempen, Smokey, Doktorn,m,fl, Kongo???..Halleluja, bara att hoppas vi får en bra start på detta kvalspel nu, sitter förresten och lyssnar på referatet nu, 14 min från Timrå-Nyköping 2000, man bara får ståpäls över hela kroppen och man hoppas att få uppleva detta igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är lite olik mig nu eftersom jag odlar heltäckningsmattor a´la Leffe the rääger, kvalserie pollisar även kallad. Kan inte spara till hockeyfrilla för då hamnar jag under en hemsk kategori hockeyfrillor och det vägrar jag!
Ska bli riktigt kul att få klämma några nattvardar med, gud, Hempen, Smokey, Doktorn,m,fl, Kongo???..Halleluja, bara att hoppas vi får en bra start på detta kvalspel nu, sitter förresten och lyssnar på referatet nu, 14 min från Timrå-Nyköping 2000, man bara får ståpäls över hela kroppen och man hoppas att få uppleva detta igen.
Forza Timrå IK Våga vinna kvalserien !