1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 64009

Sv: Zetterström..
Dr D:

Jaji, skynke och skynke... Minns något rödsvart under läktaren, där man kunde fixa Norrlands-folkisar!

mike66:

Jag vägrar också hockeyfrilla! Skulle också se riktigt förjävlig ut i så fall, jag lovar...

Men pollisar! Så´na rääger-grejer har jag odlat alltsedan säsongen 1996/97 - minst! Kan inte tänka mig ett liv utan mina räägers...

Minns tillbaka och ser TIK-NH90 14/4 2000 framför mig... Det var en s k förtrollad kväll! Vågen gick 21 varv motsols bl a... Därefter blev det Robert Berghs inhyrda buss (nästlade mig in!) till stan och O´learys + Oscar med (nästan) hela spelarmaffian... Coolt!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer