1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 64017

Sv: Zetterström..
Dr D:

Jag satsade på rö´tjut i tetraförpackning samt portionssnus (General) den gången för att stilla nerverna! Möjligen var Södra Stå en liten felsatsning, men det bara blev så... Stod längst upp och minns att det var svårt att se målet i andra perren! Men jag jublade givetvis som aldrig förr... A magic night indeed! Jag snodde hem en massa bitar av kristallkronan på Oscar, som vore de fragment av målnätet från en VM-final i fotboll... Ännu idag har jag inte gjort någon kommersiell sak av de diamantliknande glasbitarna!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer