Ja, det ligger nog till på det viset. Jag vet vem du är men känner dig inte. Du verkar vara reko. Kanske möts våra vägar en dag. Zetterström förresten, det verkar vara en riktig målspottare det. Nordgren var ju stark i ISFH men det har inte gått på samma räls i elitserien som i allsvenskan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Zetterström förresten, det verkar vara en riktig målspottare det.
Nordgren var ju stark i ISFH men det har inte gått på samma räls i elitserien som i allsvenskan.