Misstänkte väl det... Jaji, självfallet är jag reko! I och med muslimsatan har jag dessutom slutligen lärt mig hur man handskas med spånken... "Ses" i kvalserien!
Nordgren inledde säsongen hyfsat starkt, men har liksom kommit bort därefter... Anonym snubbe!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Misstänkte väl det... Jaji, självfallet är jag reko! I och med muslimsatan har jag dessutom slutligen lärt mig hur man handskas med spånken... "Ses" i kvalserien!
Nordgren inledde säsongen hyfsat starkt, men har liksom kommit bort därefter... Anonym snubbe!