Efter att ha varit Timråsupporter i tre år vill man skriva en bok. Efter 25 år drygt förstår man att man inget begriper och att det är bäst att hålla käft.
Och då kommer vi in på tandläkarens betydelse i förloppet..
Någon som gick förbi en 3G mast råkade med sina plomber pejla in Nubbens mobilsamtal...-vi kan tydligen andas ut och slipper hångla med döden mer denna säsong.
Huruvida personens redogörelse och de namn som redogjordes för påverkades av bedövningen låter vi vara osagt. Men det lät bra. När man kunde urskilja vad som sades, iallafall vill jag att det lät bra :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och då kommer vi in på tandläkarens betydelse i förloppet..
Någon som gick förbi en 3G mast råkade med sina plomber pejla in Nubbens mobilsamtal...-vi kan tydligen andas ut och slipper hångla med döden mer denna säsong.
Huruvida personens redogörelse och de namn som redogjordes för påverkades av bedövningen låter vi vara osagt.
Men det lät bra. När man kunde urskilja vad som sades, iallafall vill jag att det lät bra :-)