Var och letade fram en ask med solstickan så jag fortsätter väl jag och ger inte upp mitt skrivandet bara för att ögonen känns som två svidande kratrar för tillfället. Blåmärkena försvinner men poängen består, och det är väl kanske just detta gamla motto som vi måste ta med oss in i kvalserien om vi vill göra oss gällande där.
See ya 2 Hempen. Nää nu äre kanske kväller ändå..Se ya allihopa i morgon läs idag..! Go natt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
See ya 2 Hempen. Nää nu äre kanske kväller ändå..Se ya allihopa i morgon läs idag..! Go natt.