1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 64143

Sv: Zetterström..
Smokey:
SATAN!!!!! då har du förstört denhär dagen då, kommer man deppa ressten av året, Lägga ner Power Meet i Västerås är som att själa hela ens ungdom, bara för några (Och heter det inte "Raggare") Motorburna ungdommar kissat lite olämpligt, men klart har själv vana av gestapo på den tillställningen och kan lova att i gämförelse så är nog Stångebro gestapo snäll, Hakar upp sig på pettitesser som att man får inte sova vart som hellst och anndra små detaljer,,,,,

Men man ska se possitivt på saker då är enda glädjeämnet med västerås 0-5 Borta i kvalet sisst 800 pers som jublade är så nära en erotiskt höjdpunkt man kan komma med byxorna på så kommer man tänka på stundande kval, låt oss ta varran i hand och Rocka fett som ungdommarna säger, men själv säger jag dansa och stödja verkeligen vara den 6:e spelaren bära laget genom kvalet,,,,,

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer