1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 64157

Sv: Zetterström..
HH & Smokey:
Och jag som odlar för fullt! Jaha då är det bara att raka av sig dom efter Kvalserien, man har liksom ingen nytta av mattorna om man inte ska få vara rääger en gång om året och springa runt och kissa i Västerås, j-kla ungdomar som inte har vett att kissa på WC:n, komma här och förstöra för oss gamla fabbröder!

Nu sluter vi upp alla gamla och unga TIK:are och lyfter fram laget mot nya höjder och en ny säsong i högsta serien, med eller utan hockeyfrillor och pollisar, dock ska vi vara som fabbo HH har skrivit, den 6:e utespelaren även fast vi inte får vara med och spela! Sitter också idag och lyssnar på Christers referat och drömmer mig tillbaka, Den var god denna Abslouten att rocka fett till!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer