1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 64340

Sv: Zetterström..
Tycker Zetterström gör en bra match idag, tyckte faktist han var den enda som försökte med lite grejer, även Daniel Olsson som har lite rutin var väll halvskaplig!
Kul att Piteå vann, men har aldrig sett en segare match, inte ens när jag var och kollade på AIK Härnösand förra året.
Första perioden var det bara Sundsvall nästan, och lite turligt, tycker jag 1-0. Sen när Pite reducerade, Kvitterade och gick om vart det en helt annan fart i Pite. Efteråt fick jag och Milena glada blickar och många vinkningar av Piteå eftersom vi stått och tjoat, och tom hade en skylt där det stog Piteå. Kul !

Även om Sundsvall pressade dom sista minuterna i matchen så gjorde Piteå en Godkänd match.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer