Jo, jag skulle uppskatta om du skickar lite mer av dina intryck via "brev" här på hockeysnack! Litar på ditt omdöme... Fast jag måste bestämma mig senast imorgon och det mesta talar för ett "ja tack" till bostaden... Jag har fått ett mycket positivt intryck av såväl bostadsföretaget som staden!
Känner till att Västerås är en bra cykelstad och planerar givetvis att medtaga min ljusblå Crescent...
Nu ska jag kolla upp huruvida VIK Hockey ligger i division 1 eller ej... Känner lite taskigt samvete för att jag hånade laget våren 2000, men jag ska gottgöra det hela - jag lovar...!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo, jag skulle uppskatta om du skickar lite mer av dina intryck via "brev" här på hockeysnack! Litar på ditt omdöme... Fast jag måste bestämma mig senast imorgon och det mesta talar för ett "ja tack" till bostaden... Jag har fått ett mycket positivt intryck av såväl bostadsföretaget som staden!
Känner till att Västerås är en bra cykelstad och planerar givetvis att medtaga min ljusblå Crescent...
Nu ska jag kolla upp huruvida VIK Hockey ligger i division 1 eller ej... Känner lite taskigt samvete för att jag hånade laget våren 2000, men jag ska gottgöra det hela - jag lovar...!