Jonas: Jag menar att han kanske kommit till en ålder då han vill vara helt ordinarie i sitt lag. Jag ser han gärna i Timrå IK, han är klasser bättre än flera av nyförvärven. Skriver Sjöberg på för IFSH så svider det i hjärtat.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag menar att han kanske kommit till en ålder då han vill vara helt ordinarie i sitt lag.
Jag ser han gärna i Timrå IK, han är klasser bättre än flera av nyförvärven.
Skriver Sjöberg på för IFSH så svider det i hjärtat.