Jonas: Jag menar att han kanske kommit till en ålder då han vill vara helt ordinarie i sitt lag. Jag ser han gärna i Timrå IK, han är klasser bättre än flera av nyförvärven. Skriver Sjöberg på för IFSH så svider det i hjärtat.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag menar att han kanske kommit till en ålder då han vill vara helt ordinarie i sitt lag.
Jag ser han gärna i Timrå IK, han är klasser bättre än flera av nyförvärven.
Skriver Sjöberg på för IFSH så svider det i hjärtat.