Kongo: Att Sjöberg blev petad har kanske att göra med att han sa några saker om PEO som inte passade. Men om jag fått råda så hade han fått vara kvar,det är just sådan spelare som TIK skulle haft kvar. Karln kunde ju åka sönder vilka backar som helst. Att han är 30 har ingen betydelse,det är ingen ålder på en hokeyspelare men det kanske DU inte vet...#30
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att Sjöberg blev petad har kanske att göra med att han sa några saker om PEO som inte passade. Men om jag fått råda så hade han fått vara kvar,det är just sådan spelare som TIK skulle haft kvar. Karln kunde ju åka sönder vilka backar som helst.
Att han är 30 har ingen betydelse,det är ingen ålder på en hokeyspelare men det kanske DU inte vet...#30