Frella: I matchen mot AIK för ett par dar sen var han som en magnet.. inga returer då iallafall o mycket bra spel även av Wesslau. Sedan kanske han lämnade en del returer i tik förstås när han var här men samtidigt var han väldigt reaktionssnabb på skottreturer också, så nog är han i KLASS med de målvakter vi har nu..minst Men visst jag har inte sett honom i många matcher i år..bara läst recentioner.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
inga returer då iallafall o mycket bra spel även av Wesslau.
Sedan kanske han lämnade en del returer i tik förstås när han var här
men samtidigt var han väldigt reaktionssnabb på skottreturer också,
så nog är han i KLASS med de målvakter vi har nu..minst
Men visst jag har inte sett honom i många matcher i år..bara läst recentioner.