Frella: kom bar att tänka på målvaktsfrågan när jag läste Aftonbladets kommentarer från matchen när dif gjorde 2-0 "på den osäkre timråmålvakten Adam svoboda" o att "alla difs mål tillkom på returer från Svoboda".. Dock tycker även jag att det verkliga problemet ligger på målskyttesidan för inte har tex. SSK bättre trupp i stort!! än oss men dom har några spelare med smidiga handleder som kan placera pucken. Samma med dif.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dock tycker även jag att det verkliga problemet ligger på målskyttesidan
för inte har tex. SSK bättre trupp i stort!! än oss men dom har några spelare med smidiga handleder som kan placera pucken.
Samma med dif.