Helg Ernest: Nä, han tror jag inte lämnat dom returerna jag såg mot DIF.
Inte det jag hade väntat mig av Svoboda, tyvärr får han ta på sig två kassar och det har inte Timrå råd med efter vi inte gör mer än max två per match.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inte det jag hade väntat mig av Svoboda, tyvärr får han ta på sig två kassar och det har inte Timrå råd med efter vi inte gör mer än max två per match.
Men vi ger aldrig upp.......