Helg Ernest: så är det.....jag var ironisk för jag blev less på RR2 vanliga hoppa på ledningen i Timrå..."det dög inte..". Det är världens enklaste att vara efterklok. Inte var Kiprosoff en världsmålis i varje match i Timrådressen. Det är små marginaler i hockey, hade vi vunnit kväll vilket annat tugg det hade varit här då på HS !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
vilket annat tugg det hade varit här då på HS !